אודות רונן הלל ניהול מוניטין

רונן הלל ניהול מוניטין 0522508109

אחרי שנים של עבודה אינטנסיבית בעיתונות הכתובה, בייעוץ תקשורתי, דוברות, שיווק ויחסי ציבור – נכנסתי אל עולם התדמית, התוכן ואל עולמות ניהול מוניטין. אני חיי בעולם הזה למעלה מ-20 שנה של עבודה יום יומית בטיפול באלפי פניות ולקוחות מהארץ ומחו"ל. הדרייב שלי הוא לעזור לאנשים, עסקים וחברות ברגעי המצוקה שלהם כשהם עומדים חסרי אונים מול כתבות שליליות, ביקורות רעות, סרטונים מבזים, תלונות, פסקי דין או כתבות ופרסומים שליליים.

הדרייב שלי הוא למצוא את הפתרון הטוב ביותר למי שמגיע לו ועבורו אני נלחם.

לאורך השנים פיתחתי כלים טכנולוגיים, צברתי ידע עצום, גייסתי צוותים איכותיים והיום אני עומד בחזית הראשונה מול כל אתגר אינטרנטי כדי לעזור לאנשים הפשוטים, לאנשים החשובים, למנהלים, לבעלי מקצועות חופשיים, למותגים, חברות וכל מי שרואה עצמו נפגע כתוצאה מחשיפה ברשת.

המומחיות שצברתי לאורך השנים הביאה אותי לכך שמשרדי מעניק ייעוץ לחברות מובילות ולאישים מכל מעמד, מכל מגזר או מסגרת. 

אני מציע פתרונות. תוצאות ברורות. הישגים ועמוד נקי בגוגל. מי שמסוגל לבצע בחירה נכונה ולהעניק את התשובות הנכונות – אהיה מוכן להילחם עבורו עד לתוצאה הרצויה בגוגל!

משרדי מתמחה במחיקת כתבות מגוגל, הסרת פסקי דין, דחיקת כתבות והדחקת מידע שלילי. אלה רק חלק מהשירותים שאני מציע במסגרת ניהול מוניטין באינטרנט. 

אם נקלעת לקשיים בחשיפה התקשורתית ברשת, אם הסתבכת בענייני פלילים, חשדות, האשמות או בעיות עם החוק והפרסומים ברשת מציקים ולא משקפים את התדמית שלך – יש בידי כלים להעלים כתבות ותוצאות חיפוש.

לייעוץ חינם ולקבלת מידע נוסף ניתן ליצור קשר עם רונן הלל – ניהול מוניטין מתקדם. נייד 0522508109.